уторак, 27. јануар 2015.

Računar se upali sam od sebe?!

Pošto je moj zadatak da pratim koji sve problemi u vezi računara muče Vas uvažene čitaoce, pa da onda ponudim rešenje za one koji mogu da vam oduzmu puno vremena da bi ste došli do rešenja.

Tako sam i sam imao iskustvo da se jedan od klijenata kome smo reinstalirali operativni sistem, javi i žali da se njegov računar u toku noći upalio sam od sebe.

Budući da je njegov problem morao da bude povezan sa POWER MANAGEMENTOM, rešili smo njegov problem na sledeći način:

Koji god operativni sistem bio instaliran na važem računaru, morate da otvorite DEVICE MANAGER.
a to radite tako što napravite desni klik na My Computer:



otvori se padajući meni koji sadrži i stavku Properties, na koju treba da kliknete da bi otvorili Device Manager:


 Kad ste kliknuli na Properties otvara se vaš Device Manager:



U listi  uređaja koji su deo vašeg računara otvorite grupu Network adapters, kao što se vidi na slici iznad.

Sledeće je da pronađete vaš LAN kontroler (Realtek) i na njemu kad napravite desni klik u padajućem meniju opet kliknete na Properties.

U novootvorenom meniju pronađete POWE MANAGEMENT:



Na slici se lepo vidi da je čekirana opcija: Allow this device to wake the computer

To u prevodu znači da je vašem LAN mrežnom kontroleru dozvoljeno da probudi (upali) vaš računar pa ako se to stvarno i dešava onda jedostavno rasčekirajte tu opciju!!!
Nadam se da sam pomogao!

Pogledajte jos:

Napajanje za vaš računar- Power Supply- potrebna instalisana snaga i stabilnost

Нема коментара:

Постави коментар

Postavite pitanje!

KOMPJUTERIJA Servis - Dozvolite da se predstavimo, mi rešavamo svaki problem sa Vašim računarom,tabletom, LCD televizorom i savetujemo

Dragi naši verni pratioci i klijenti, KOMPJUTERIJA SERVIS je zaokružen i kompletan servisni sistem, koji na kvalitetan i pristupačana nači...